Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תנאי שימוש באתר

1. תנאים

בזמן גישתך לאתר האינטרנט משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il., אתה מאשר, מסכים ומחויב לתנאי אתר משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il. זה ותנאי השימוש בו, כל התקנות והחוקים החלים בו, ומאשר כי עמידה וציות לחוקים המקומיים החלים היא על אחריותך הבלעדית. במידה ואינך מסכים עם תנאי האתר משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il., אין באפשרותך להשתמש באתר זה. כל החומרים המופיעים באתר אינטרנט זה מוגנים על ידי זכויות יוצרים ודיני סימן מסחר.

2. רישיון שימוש

עם ההסכם הזה, ניתנת רשות הורדה של תוכן מהאתר (תוכנה או מידע) באופן זמני לצורך שימוש אישי וצפייה חולפת. ההורדה היא זמנית עותק אחד בלבד. אין לעשות שימוש בתוכן לצרכים מסחריים. ראה בהצהרה זו כרישיון ולא כהעברת בעלות. דע כי תחת רישיון זה אינך רשאי:

להעתיק או לשנות את החומרים הנמצאים באתר;

לעשות שימוש בחומרים להצגה פומבית (בין אם מסחרית ובין אם לא) או לכל מטרה מסחרית;

לבצע הידור או הנדסה לאחור של כל תוכנה המצויה באתר האינטרנט של "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il.";

להסיר סימוני קניין שונים או זכויות יוצרים מהחומרים;

מסירת חומרים מהאתר לאדם אחר או תצוגת חומרים על כל שרת אחר.

תקנון זה יסתיים באופן מיידי במידה וחלק ממגבלות אלה הופרו עשוי להסתיים ע"י "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." בכל זמן. עם סיום הרישיון הזה או לחילופין עם גמר צפייה בחומרים שהגיעו מהאתר, הינך מחויב למחוק ולהשמיד כל חומר שהורד מהאתר ונמצא ברשותך – אם בעותק קשיח ואם בפורמט אלקטרוני.

3. כתב ויתור

חומרי האתר "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." ניתנים "כפי שהם". "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." אינו מעניק אחריות, במפורש או במשתמע, מסירה מעליה ושולל כל אחריות אחרת, לרבות, ללא הגבלה, אחריות משתמעת או תנאים של סחירות, התאמה למטרה מסוימת, או אי-הפרה של קניין רוחני או הפרה אחרת של זכויות.

יתר על כך, "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." אינו מתחייב או כל מצג לגבי הדיוק, תוצאות סבירות, או אמינות של השימוש בחומרים באתר אינטרנט שלה או בדרך אחרת הנוגעת לחומרים אלו או על כל אתר המקושר לאתר זה.

4. מגבלות

באף מקרה "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." או ספקיו יהיו אחראים לכל נזק (ללא הגבלה, לרבות, דמי נזיקין בגין אובדן רווחים או נתונים, או בעקבות הפרעה עסקית) שנגרם משימוש או מאי יכולת להשתמש בחומרי האתר של "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il.", זאת לרבות מקרים בהם נציג מטעם "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." קיבל הודעה בכתב או בעל פה על האפשרות של נזק מסוג זה.

בעקבות סיבות משפטיות כאלה ואחרות, המגבלות הללו עשויות לא לחול עליך. במקרים בהם הסיבות המשפטיות אינן מתירות הגבלה על אחריות משתמעת, או מגבלה של חבות לגבי נזק תוצאתי או מקרי.

5. בדיקות ותיקונים

תוכן ומידע המופיעים באתר "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." יכולים לכלול דפוס, שגיאות צילום או טכני. "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." אינו מתחייב כי כל התוכן באתר האינטרנט שלו יהיו מלאים, מדויקים, או מעודכנים. "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." רשאים לערוך שינויים בתכנים ובמידע הנמצאים באתר האינטרנט מופיעים בו ללא הודעה מוקדמת ובכל עת. עם זאת, "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." אינם מחויבים בעדכון החומרים המופיעים באתר.

6. קישורים

לא נבדקו כל אתרי אינטרנט המקשרים ל"משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." ואין אחריות ל"משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." על התוכן שנמצא באתרים אלה. קישור באתר אחר ל"משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." אינו מעיד על אישור כזה או אחר ע"י "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il.".

7. תנאים

תנאי השימוש של "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." עשויים להשתנות בכל זמן וללא הודעה מוקדמת. עם כניסתך לאתר זה, אתה מאשר ומסכים להיות מחויב לגרסה הנוכחית (שעודכנה בתאריך המופיע בתחתית המסך) של תנאי השימוש והתקנות הנוספות המופיעות במסמך זה.

8. סמכות שיפוטית

כל תביעה הקשורה באתר "משכנתא הפוכה – mashkanta4u.org.il." יוסדרו ע"י החוקים של מדינת ישראל בלי להתחשב בסתירה של הוראות החוק. התנאים הכלליים חלים על השימוש באתר אינטרנט.